bestoftheworld

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

HJÄLP

Av Denise - 2 december 2011 19:00

OOMCHJD                                              Hjälp mig!!!!!!!!!

                                      Om ni tittar på till exempel på 

                                      kalendern på min blogg  så är det massa 

                                      klumelurer och om ni tittar på sakerna under

                                      kalendern så är det enumer klumelurer.

                                    Om du vet vad jag ska göra komentera det.


                                       Tack om du hjälper!!!!!!

                                      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 2 december 2011 19:37

                               Hej jag hatar och att                     ha ont i huvudet.                            Jag har inte ont i huvudet nu men jag hatar det en då.   ...

Av Denise - 2 december 2011 19:28

                                      Hej!!!!                                    Jag heter Denise och går i 3:an är 9 år och bor i matfors                                    Jag bor med min mamma stora syster Alicia och                         ...

Av Denise - 1 december 2011 20:18

                              Hej!!!!!!!!!!                                    Dagarna långa som korta sitter vid datan                                   väntar på jul.På datan söker  jag på ONE PIECE hela                                      d...

Av Denise - 1 december 2011 19:58

                                          Ur tråkigt!!!!!              Skolan skolan ännu mer skola.                             Man borde gå i skoan på lörd-              jnc ag och söndag och på måndag               tisdag,onsdag,torsdag,...

Av Denise - 30 november 2011 18:27

             Min vill ha.               1.I phone 4                         2. One piece jump in               3. System camera.               4. Kläder               5. Pengar.               6. Samsung galaxy mini (vit)   ...

Presentation


BestOfTheWorld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken one piece/ziperall är snyggast?
 Hel rosa.
 Leopard
 Hel lila
 candy cane
 halv lila halv rosa
 usa flagga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards